Klachtenprotocol

Orit streeft de hoogste kwaliteit na en probeert de kwaliteitscontrole dan ook zo goed mogelijk uit te voeren. Helaas kan het voorkomen dat een product gebreken toont na levering. Dit valt helaas niet altijd te voorkomen, maar we willen dit wel zo snel en goed mogelijk oplossen. Hieronder volgt een protocol dat u kunt hanteren in geval van klachten. Omdat foto's niet altijd het probleem even duidelijk laten zien, vragen we u om een video te maken waarin u het probleem toont. Vaak is het probleem dan meteen duidelijk en kunnen we het snelste een oplossing bieden.

Bij klachten willen we u vriendelijk verzoeken onderstaande route te hanteren:

  1. Bij u of een klant van u wordt een klacht gemeld.
  2. De eigenaar van de klacht stuurt een video naar info@orit.nl.
  3. Wij zijn dan tevens in het bezit van het telefoonnummer en reageren en lossen de klacht op en u wordt geïnformeerd.
  4. Voor onderdelen verzoeken wij uw klant een foto te sturen. Wij maken dan voor u een offerte.

Wij hopen op deze manier de klachtenbehandeling beter te kunnen stroomlijnen. Uiteraard zijn uw op- of aanmerkingen meer dan welkom.